Sabatons promobild och turné får svenskarna att skratta och le

Sabaton ju

Kulturbolaget annonserade nyligen att Sabaton ska ut på turné, med legendarerna Accept som förband. Nyheten fick många glada, nästan hånfulla kommentarer på Facebook, och Bara Metal har här samlat gräddan:

Får de mängdrabatt på camobrallorna månntro? ”Köp 4 få det femte gratis.”

…samt

Sabaton bör agera förband på sin turné, Accept ska givetvis headlina.

…och

Detta är verkligen något som jag måste missa…

…men även

Dansband har alltid enhetlig klädsel…

…mycket glädje rymdes

SKRATTAR SÅ JÄVLA MYK IRL ÅT HANS BRÖSTPLÅTAR

…samt frågor

Ska vi dra och se Stand Up Comedy?

Ja, ibland dansar Piteå och ler. Ibland ler hela Sverige. Biljetterna släpps fredagen den 26 augusti kl 10:00.

2 svar to “Sabatons promobild och turné får svenskarna att skratta och le”

  1. Pontus Says:

    Udo vill ha tillbaks sina byxor!

  2. SpaderEss Says:

    Ärligt talat, jag saknar ord. Eller egentligen gör jag ju inte det, men eftersom jag strävar efter att vara en snäll människa så försöker jag. Sabaton verkar ha samma dos av humor och självdistans som många norska Black metal band. Vojne, vojne….

Kommentera

