Borttappad vigselring på Metallsvenskan

Close-Up Magazine har på sin facebooksida lagt upp en annons från Blocket, som jag delar. Tydligen har en trevlig metalsnubbe lyckats göra något otrevligt – tappat bort sin vigselring:

Snälla!!!
Hjälp mig att finna min vigselring som jag tappade på Metallsvenskan i Örebro nu i helgen (29-31/5). I ringen är det graverat min frus namn samt datum 2001-03-10. Bra hittelön erbjuds.
Tusen tack på förhand!

/Sebastian Öberg

Är du i Örebro? Gå dit och leta. Har du råkat hitta den och är på väg till Polisen? Bra så. Eller maila Sebastian via Blocket.

Kommentera

