Dark Funeral-basist säljer bas med grym annons

Annonser från metalbandens medlemmar när cashen behövs dyker upp då och då. Den här från B-Force, Bennie Bempa Fors [ex-Dark Funeral, Omnizide], tycker jag ni måste läsa. Den hittas på Musikprylar säljes på Facebook.

Kolla här då….vill se vad det finns för intresse för en riktigt häftig o äkta ”Dark Funeral” bas…jo…det är sant…en äkta BC Rich ”Ironbird” custom (US)…sen min tid i bandet(B-force)…kan nog påstå att denna är hyfsat ovanlig o jävligt använd..framför allt jävligt cool…den har ju naturligtvis fått ett viss slitage(blesyrer från allt ont den fått utstå) pga allt spelande,resande o bagagekastande flygplatspersonal …naturligtvis sjunker ju priset pga detta, men jag kränger ju naturligtvis inte denna diamant för ”peanuts”…sitter nya mickar(BC Rich..2x 9V…jävla skjuts i signal…haha) på’n efter en hel del turnérande då de gamla säckade ihop..EMG mickar(nya) har jag liggandes som följer med o som jag ej orkat sätta dit då jag ej spelar på denna längre..den samlar damm typ då jag lirar på annat idag ….Badass II stall o stämskruvar..vet ej/kommer ej ihåg vilket material halsen är i…gjutjärn tror jag då den aldrig slagit sig över huvud taget o alltid hållit stämning i ”ont o torrt”.. ..den är svart o det sitter lättborttagna stickers på’n…flightcase ingår…7000:-…(hittar du en ”Ironbird” custom för en billigare peng skulle jag bli förvånad då den endast tillverkas på beställning som bas)…eller buda på’n…antingen säger jag….JA eller NEJ…//”HAIL SATAN”

oKZ7T8gX7gZvM52XhPUbaxgKnxFg1MId0-iljcb1uEOBakvUbTTnYBKOQju1jWxYT0Uj01YwVaOWSNV8ZOGv7glFnrwJhO0iG7BP3e6Lfzczg4bZanBCbGP9FDsxTu-EU5_eox7T4yxuDib_M7t4KVi9UdNvr_PgmeLpPdMHjJgphyagNwHvtdxf1QKDl0-DIQPDWjfGrxKe4Wpzy8IPCUJR9plV-1

Kommentera

