Mastodon live – men är det bra?

Inget händer.

De stora bloggarna i USA har alla rapporterat om att Mastodon uppträdde på talkshowen Jimmy Kimmel Live. Jag hade hoppats att det skulle klicka till inom mig när jag hörde och såg dem live, men tyvärr. Det händer inget. Riffet är skönt, bandet är coolt, men det stannar där. Det som jag skrev i somaras gäller fortfarande.

Jag är för övrigt förvånad över att Brent Hinds inte dansar till detta, som han gjorde till Curl of the Burl live hos David Lettterman (01:24- ff) – men någon i bandet har väl sagt att åt honom att straighten up och vara mer metal?

Etiketter: ,

2 svar to “Mastodon live – men är det bra?”

  1. galacticmutilator Says:

    Ganska så standardbra. Ugnsbakad falukorv med mellanmjölk på en onsdagseftermiddag någon gång i april. Typ.

  2. Desmodeath Says:

    Kan inte bestämma mig om Brands sång egentligen tillför något…Tycker nog att Brents röst har mest karaktär och han verkar sjunga minst nuförtiden…?

Kommentera

