Dödsrasslarna Origin totally redeem themself

Fyrverkeri av death metal II.

Ni minns den där scenen i Dum Dummare? När Lloyd kommer åkande på en liten vespa? Han har bytt en stor, rymlig van a al Scooby Doos mysteriebil mot en futtig, långsam vespa. Den oväntade kommentaren från hans kompis Harry Dunne lyder: ”Just when I thought you couldn’t possibly be any dumber, you go and do something like this… and totally redeem yourself!”

Så känner jag med Origin. Just när jag tror att jag inte längre orkar bry mig om bandet (trots att deras senaste album var i min smak, är inte det konstigt hur lätt man bestämmer sig för att man har gått vidare i sin musiksmak?), så släpper bandet den här låten… and totally redeem themself! Wow!

Nytt album, Omnipresent, släpps 4 juli i Europa via Agonia Records.

Etiketter:

Kommentera

