Unik samling hårdrocksalbum stulen

Bland det värsta jag vet? Tjuvar.

1604740_10152142150727368_185846875_n

Skivsamlaren Åke Eriksson har blivit bestulen på en stor del av sin samling. Så här skriver han på sin facebooksida:

”I den lokal jag förvarat delar av min skivsamling, cirka 7000 LP-skivor och otaliga singlar, fick jag idag en chock. Tjuvar har varit där och länsat ALLT. Troligen skedde inbrottet för cirka två veckor sedan. Jag vet att några plattor dykt upp på en av Stockholms skivbörsar. Har du stött på ovanligt mycket 60/70-tals-rariteter någonstans? Meddela polisen eller mig.”

Okej? Sätt dit tjuven! Sprid detta inlägg.

Etiketter:

Kommentera

