Vem är Dregen och vem är han i Hardcore Superstar?

I can’t tell the difference so help me God!

Dregen

Vem är vem?!

Nyligen hängde jag på ett hotell i Sälen, och medan jag smög runt i korridorerna dök en alpinklädd rockare upp, in från kylan.

Han hade rimfrost i näsringen och kajal runt ögonen. I övrigt helt klädd i skidkläder, hjälm och pjäxor. ”Aha”, tänkte jag, ”sångaren i Hardcore Superstar.” Dagen efter såg jag, på en affisch i ICA-butiken, att både Hardcore Superstar och Dregen spelade i Sälen den helgen. Så det kanske var Dregen jag såg? Eller var det ändå sångaren i Hardcore Superstar? Eller Dregen?

Hur ska man se skillnad på dem? Hur löser svenska bandbokare problemet?

Etiketter: , ,

3 svar to “Vem är Dregen och vem är han i Hardcore Superstar?”

  1. Let It Bleed Says:

    Tips: Dregen sägs inte ha något hår på huvudet nu för tiden😉

  2. TJ Says:

    Jocke Berg är ganska biffig jämfört med Dregen. Skulle gissa att Jocke ligger runt 90 kg medans Dregen ligger runt 70 kg. Sen kan du se det på deras tatueringar också, men kanske inte så lätt när de har skidkläder på!

Kommentera

