IKEA or Death – finns det ett band som heter Dåtid?

Är du true kvlt?

IkeaDeathDina kompisar som inte gillar metal sprider just nu på Facebook ett roligt quiz om IKEA-namn vs. black metal-namn. Vad är vad? Ja, faktum är att även dina kompsiar som gillar metal sprider quizzet, för att sprida quiz om metal är kvlt. Får du tjugo rätt?

Etiketter: ,

4 svar to “IKEA or Death – finns det ett band som heter Dåtid?”

  1. Grimgoth Says:

    Fan va skoj!!
    Fick 20 rätt btw.😉

  2. Kim Says:

    Haha, jäkligt kvl(t)! Inte 20/20 men nära ändå🙂 Jag snodde tipset direkt till min blogg också, detta måste spridas.

  3. galacticmutilator Says:

    20 av 20. Trve kvlt som man är.🙂

  4. Bara metal Says:

    Jag får ju erkänna att jag satsade allt på att Dåtid var ett enmans-black-metal-band i Australien eller liknande. När quizzet då hävdade att jag hade fel försökte jag stirra ut datorn så att den skulle ändra sig och ge mig rätt, men icke. Så det fick bli 19 av 20.

    Det får jag leva med. Hellre det än att tro att Watain är en bokhylla, det hade känts förödande.

Kommentera

