Ghost, Suffocation, Amon Amarth – här hittar du nya släpp för 2013

suffocation-pinnacle-of-bedlam-20121208165038Årets mest emotsedda albumsläpp? Ghost? Fen? Suffocation, Kvelertak eller Amon Amarth? King Diamond, ska han äntligen släppa nytt tro? Och Watain på Century Media Records numer, släpper de ny musik 2013?

Undrar du precis som jag, så finns det en hel del ställen på nätet som listar släppen, så som Metal Storm, Wikipedia och Metal Archives. Den sistnämnda är mer svåröverskådlig.

Etiketter:

6 svar to “Ghost, Suffocation, Amon Amarth – här hittar du nya släpp för 2013”

  1. Grimgoth Says:

    Metal Archives använder jag mig av ibland också.

    btw fick du mitt mail som jag skickade till dig?
    Inte fått svar på det än.

  2. Kim Says:

    Tack för de tipsen! Lite olika lösningar, men tillsammans kan de nog ge en ganska komplett bild. Själv inväntar jag dessa favoriter
    http://kimkahn.blogspot.se/2012/12/albumslapp-att-se-fram-emot-under-2013.html

  3. galacticmutilator Says:

    Härligt. Nytt år med en massa mumsig ny musik att sätta tänderna i. Hoppas att man upptäcker något som får samma genomslag i mitt musiklyssnade som när jag ”hittade” Primordial förrförra året.

  4. Seance Says:

    Amon Amarth har Andy Sneap som producent på nya albumet kan bli intressant! Ghost ser jag verkligen fram mot andra album/konserter/filmer/festivaler/tv-serier jag ser fram emot 2013 hittar du här:http://seance.blogg.se/2013/january/2013.html

Kommentera

