Bara Metals albumlista 2012 – topp tio

Ett bra år. Vad mer kan man säga? Den här listan talar för sig själv. Har ni kommentarer och synpunkter? Häv ur er dem. Publicera gärna era egna listor i kommentarsfältet, eller länka till dem. Läs också Bara Metal 20-11, och Bara Metal 30-21.

10. BehexenNightside Emanations

9. Dying FetusReign Supreme

8. Black BreathSentenced to Life

7. MglaWith Hearts Towards None

6. SectuGerra (Läs intervju här)

5. MardukSerpent Sermon

4. DyscarnateAnd so it Came to Pass (Läs intervju här)

3. Carach AngrenWhere the Corpses Sink Forever (Läs intervju här)

2. Hooded MenaceEffigies of Evil (Läs intervju här)

1. Anaal NathrakhVanitas (Läs intervju här)

Etiketter: , , ,

3 svar to “Bara Metals albumlista 2012 – topp tio”

  1. Irmelinis Says:

    Mycket bra lista! Speciellt Carach Angren och Nathrakh😀

  2. galacticmutilator Says:

    Finfin lista. Personligen ska jag ta och kolla upp Mgla och se om dom lever upp till den hype jag upplever varit kring dom. Sectu borde tilltala mig också så dom skrivs upp på listan dom med.

  3. Seance Says:

    Tuff lista där!

    Mina årsbästalistor ligger nu upp på min blogg
    http://seance.blogg.se/

Kommentera

