Bara Metals albumlista 2012 – plats 21-30

Det är den tiden på året: Trafikverket får hatmail från insnöade svenskar, tomten vässar sina medar och alla besserwissers årsbästalistor dyker upp. Här är Bara Metals albumlista för 2012, plats 21-30:

30. AnguishThrough the Archdemon’s Head (läs Bara Metals intervju med bandet här)

29. CandlemassPsalms for the Dead

28. KreatorPhantom Antichrist

27. BaronessYellow & Green

26. In MourningThe Weight of Oceans

25. IndesinenceVessels of Light and Decay

24. ConvergeAll We Love We Leave Behind

23. OfermodThaumiel

22. AsphyxDeathhammer

21. AvatarBlack Waltz (läs Bara Metals intervju med bandet här)

 

Etiketter: , , ,

6 svar to “Bara Metals albumlista 2012 – plats 21-30”

  1. Kristian Svensson Says:

    Ska bli mycket intressant att se fortsättningen! Hoppas verkligen du lagt dig vinn om att hitta en etta som ingen annan har… Det har nämligen jag😉

    • Bara metal Says:

      Enligt Googles geografiska spridning över sökord, så är det väldigt få svenskar som söker på min etta. Därför kanske jag är unik?

      Det tycker jag visserligen är synd.

  2. galacticmutilator Says:

    Hmm…tror jag är ganska säker på vilken skiva du har på förstaplats.

  3. Kim Says:

    Ska bli intressant att följa din nedräkning här! Åtminstone en av dina här listade album kommer med säkerhet hamna på min Topp 10-lista på WeRock.se senare i månaden.

Kommentera

