Trailern till Mammas Pojkar

Den första trailern till filmen Mammas Pojkar, tidigare döpt till Bröderna Hårdrock, ligger på Youtube:

Innerst inne så hade jag väl hoppats på att jag skulle kunna skratta åt några av gagsen i trailern, men det hände ingenting. Numb. Stum. Stenansikte. Nå väl, jag kommer se den i alla fall. Front row banger.

Etiketter: ,

2 svar to “Trailern till Mammas Pojkar”

  1. galacticmutilator Says:

    Men ja…alltså…kommer ju säkert att se den men…nä. Hårdrock anpassad för svennar brukar aldrig bli bra.

    • Bara metal Says:

      Jag kommer också se den. Jag gillar Ulf Malmros och tyckte Bröllopsfotografen var överraskande bra. Men trailern till den här filmen… inte särskilt övertygande.

Kommentera

