Bullet-bilen på riktigt och på huden

I maj var jag i Blädinge, Småland, för ett reportage till tidningen Fokus om svenska folkparker i allmänhet och om Tyrolen med Muskelrock i synnerhet. Jag och hela min familj njöt kongeligt av att hänga i Sveriges finaste park, och efter intervju gick vi runt på guidad tur och plåtade en del, bland annat den berömda Bullet-folkan Mercedesbuss som följt efter bandet när det har varit på turné.

Nu har denna berömda fan-van blivit en tatuering, som flashades på Bullets facebooksida nyligen. I like.

Vill ni läsa Fokus-reportaget så hittar ni det i nummer 26 2012. Vill ni lyssna på Bullets senaste album Full Pull så hittar ni musiken här.

Etiketter: , ,

5 svar to “Bullet-bilen på riktigt och på huden”

  1. Niclas Says:

    Genomförde min första intervju med bandet igår. Hell Hofer och Hampus sippade billigt bordershoprött direkt ur flaskan och var härligt småländskt trevliga.

  2. Desmodeath Says:

    Petigt, men det är faktiskt en Mercedesbuss. Jag har lite annat och göra…;-)

  3. Desmodeath Says:

    Tatueringen är en Volvobuss. De får ju bestämma sig…:-). Trevlig blogg!

    • Bara metal Says:

      Jag får nog medge att det jag som blandar ihop saker. Den där tatueringen kanske är bandets turnébuss. Mercan som jag fotade åker ett gäng gedigna fans i. Skyller på att jag inte kan ett jota om bilar.

Kommentera

