Gullig bröllopsdag, Cannibal Corpse och härliga ungar

Livet som artist/konstnär i hårdrocksbranschen kan vara fullt av tvära kast. Det här tycker jag visar hur komplexa vi människor kan vara. Ena dagen skriver Vince Locke så här på Facebook:

”Min fru och [jag] firade vår 17:e bröllopsdag idag. Vår tio år gamla son skapade ”Tre bröders Lunch och Middag-Service”. Han gjorde klart bästa jordnötssmör- och jellysmörgåsar till lunch, och fantastiska köttbullar till middag! Hans två bröder hjälpte till en del… ”

Och andra dagen skriver han så här:

”Jag kan äntligen visa upp omslaget [som jag har målat] till  [nya albumet] “Torture” av Cannibal Corpse.

Etiketter: , , ,

3 svar to “Gullig bröllopsdag, Cannibal Corpse och härliga ungar”

  1. Grimgoth Says:

    Kan man anlita dig som tecknare eller kostar du mulltum?

    • Bara metal Says:

      Lilla jag? Då får du bara legogubbar, hajar och prinsessor (det är vad mina barn ber mig rita). Det där Vince Lockes häftiga vardag och bilden är omslaget på senaste Cannibal Corpse.

      Jag tackar för de höga tankarna om mig (och ska förtydliga inlägget)!

      • Grimgoth Says:

        haha, nu när jag läser om inlägget förstog jag bättre.
        Så det kan gå, men antar jag gjorde din dag iaf.😉

Kommentera

